torstai 26. toukokuuta 2011

Tilaisuus kotikokeille: Arvostele mun illallinen Suomi

LivTV:n Arvostele mun illallinen Suomessa on ohjelma, jossa amatöörikokit laittavat ruokaa toisilleen. Jos siis tunnet olevasi kotikokki mutta monipuolisuutesi ei ehkä riitä ihan MasterChef -kokkikisaan voit hakea tähän hieman helpompaan kokkikisailuun. Tässä Arvostele mun illallinen -ohjelmassa ei tarvitse onnistua kuin yhdessä annoksessa täydellisesti.

LivTV:n nettisivuilla ohjelmasta kerrotaan seuraavaa: "Viikoittain neljä toisilleen tuntematonta ihmistä vierailevat vuorollaan toistensa kotona. Illan isäntä/emäntä suunnittelee menun ja valmistaa unohtumattoman illallisen. Illan päätteeksi vieraat arvostelevat ruuan ja tunnelman pisteillä 1–10. Viikon parhaan pistemäärän saanut kokki palkitaan. Nyt ei etsitä julkkiksia, vaan tavallisia ihmisiä, jotka rakastavat ruokaa ja ruuanlaittoa."

Arvostele mun illallinen Suomessa -ohjelmaan voi hakea täällä:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/arvostele-mun-illallinen-suomessa/hae-mukaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haku tv-ohjelmiin -sivuston viestejä saa kommentoida kunnioittaen toisia ihmisiä. Pidätämme oikeuden poistaa asiattomat kommentit.