maanantai 19. joulukuuta 2011

Yle Asia etsii äitejä ja tyttäriä uuteen tv-sarjaan Minä ja mun äiti

Yle Asia etsii äitejä ja tyttäriä vuonna 2012 kuvattavaan tv-sarjaan Minä ja mun äiti. Onko sinulla tai jollakin tutullasi kiinnostava tarina kerrottavana äidin ja tyttären suhteesta? Ohjelma vie äidin ja tyttären automatkalle, jonka aikana he kertovat tarinansa katsojille, kertoo YLEn verkkosivusto, josta löytyy myös tarkempia tietoja ohjelmasta:
http://olotila.yle.fi/mina/aiteja-ja-tyttaria-haetaan-ylen-uuteen-tv-sarjaan

Jos kiinnostuit osallistumisesta Minä ja mun äiti ohjelmaan, ota yhteyttä sähköpostitse minajamunaiti(at)yle.fi tai puhelimitse 040-505 9704 tai 0400-129 598.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haku tv-ohjelmiin -sivuston viestejä saa kommentoida kunnioittaen toisia ihmisiä. Pidätämme oikeuden poistaa asiattomat kommentit.